
ICT Support engineer/ Servicedeskmedewerker 2e lijn
Gesloten
We zijn een groeiend bedrijf met een breed IT landschap. We zoeken voor onze Servicedesk een ICT Support engineer/Servicedeskmedewerker 2e lijn.
Verrassend persoonlijk
De wereld van verzekeringen staat bekend om zijn zakelijkheid en papierwerk. Wij zijn daarin verrassend anders. Onze dienstverlening is heel persoonlijk. We doen er alles aan om het beste uit iedereen te halen. Niet voor niks zijn we meerdere keren uitgeroepen tot de beste werkgever van Nederland in de categorie financiële dienstverlening.
Wat maakt je functie als ICT Support engineer/Servicedesk 2e lijn zo uniek
Bij jou komt een grote diversiteit aan technische vragen binnen vanuit de eerste lijn. De tweede lijn coördineert de werkvoorraad voor de Servicedesk. En die werkvoorraad is erg divers. Denk bijvoorbeeld aan incidenten en wijzigingsverzoeken op het gebied van Windows 10, Microsoft Office, Active Directory, Citrix VDI, Linux en Oracle. Jij analyseert de technische problemen om deze vervolgens zelfstandig op te lossen. Daarnaast werk je nauw samen met onze specialisten van de derde lijn.
Waar kom je te werken
De Servicedesk bestaat uit vier medewerkers. Wij zijn het eerste aanspreekpunt voor alle technische storingen en gebruikersvragen. De basis voor goed contact ligt bij ons. Iedere vraag of storing is anders en dat maakt het werk afwisselend. We werken hard, maar je zult zien dat je je collega’s snel leert kennen. Er is volop ruimte voor informele momenten samen. Tijdens drukte spring je bij op de eerste lijn. Zo blijven jullie goed op de hoogte van elkaars werk. Tegelijkertijd ben je de verbindende factor naar de systeemspecialisten, functioneel beheerders, ontwikkelaars en leveranciers.
Hoe maak jij het verschil
Door jouw bijdrage blijven de systemen optimaal draaien en zijn collega’s op een prettige manier geholpen. Je weet met je analytische vaardigheden snel tot de kern van het probleem te komen. Daarnaast weet je in te schatten wat er nodig is om tot een oplossing te komen. Hier komt ook je technische kennis en ervaring van pas:
- Relevante technische mbo niveau 4 opleiding.
- Opgebouwde ervaring op een Servicedesk in een vergelijkbare rol met een servicedesktool zoals TOPdesk / Jira.
- Ervaring met VMware, Commvault, Oracle, Linux, PRTG, Documentum en Exstream is een pré.
- Bij voorkeur gecertificeerd in ITIL Foundation en Microsoft Certified Azure Fundamentals.
Werken bij ZLM heeft een rij aan voordelen
Is dit dé functie voor jou?
Reageer dan meteen! Wil je meer informatie, neem dan contact op met Martijn van der Bliek, teamleider Operationeel beheer. Zijn telefoonnummer is 0113 - 238 857.