collega's kwaliteit

Kwaliteit & Risicobeheer

Het bewaken en verbeteren van onze processen.

Binnen de afdeling Kwaliteit & Risicobeheer zijn verschillende staffunctionarissen werkzaam: risicomanagers, coördinator compliance & privacy, kwaliteitscoördinator, bedrijfsjuristen, klachtenbehandelaars en het afdelingshoofd. In totaal bestaat de afdeling uit tien medewerkers. Caroline van de Lagemaat, afdelingshoofd, vertelt graag meer over deze afdeling.
 

Collega's kwaliteit

De aandachtsgebieden

‘Binnen de diverse functies heeft iedere medewerker zijn of haar eigen aandachtsgebied. Zoals het onderhouden van ons risicomanagementsysteem, het coördineren van onderzoeken op het gebied van klant- of medewerkerstevredenheid. Maar ook het adviseren over en het uitvoeren van verschillende beleidsdocumenten zoals op het gebied van privacy en uitbesteding. Verder geven de bedrijfsjuristen advies over allerlei juridische vraagstukken, zoals over arbeidsrecht, contracten en compliance & integriteit. Ook worden de directieklachten van klanten binnen deze afdeling behandeld.’ 

Kennis en samenwerking 

Verschillende medewerkers binnen de afdeling hebben een adviserende rol richting de directie en het managementteam van ZLM. Om deze adviserende rol zo goed mogelijk uit te voeren, heeft de afdeling de nodige kennis in huis over uiteenlopende onderwerpen. Een goede samenwerking is daarbij essentieel. De sfeer is open en de bereidheid om elkaar te ondersteunen is groot. 

“Het adviseren over ontwikkelingen die van buitenaf komen is keer op keer een mooie uitdaging. We vragen onszelf telkens af: ‘Wat betekent dit risico of deze ontwikkeling voor ZLM?’”
Caroline
, afdelingshoofd Kwaliteit & Risicobeheer

Wij zijn ZLM.

Benieuwd wie ZLM is? Wij stellen ons graag aan je voor!

Collega schade

Een cultuur waarin we oog hebben voor elkaar

Ontdek jouw werk- en leefomgeving bij ZLM.

collega's lunchen

De voordelen van werken bij ZLM

Daarom kies je voor ZLM!

Collega's A&A

In welk team pas jij?

Maak kennis met onze teams.