Collega varia

Schade

Deskundigheid en een luisterend oor.

De afdeling Schade zorgt voor de afwikkeling van alle schademeldingen die bij ZLM binnenkomen. Deze meldingen variëren in soort, waardoor de schadebehandelaars binnen deze afdeling zijn onderverdeeld in diverse teams. Onze schadebehandelaars beoordelen de omvang van de schade en schakelen indien nodig een schade-expert in. Ook verzorgen zij de administratieve afwikkeling van een schademelding. De afdeling Schade is onderverdeeld in drie teams: Schade Mobiliteit, Schade Varia en Personenschade. De teamleiders vertellen er meer over.
 

Mobiliteit

Dennis van Ham: ‘Het team Schade Mobiliteit bestaat uit zo’n 40 medewerkers. De schadebehandelaars binnen dit team helpen klanten bij voertuigschade. Auto’s, motoren en caravans bijvoorbeeld. Van kleine schadegevallen tot ongevallen met grote schade, waarbij de impact vaak groot is en er voor de klant emoties bij komen kijken. Wij schakelen bijvoorbeeld een berger in voor een klant die met autoschade of-pech langs de kant van de weg staat.' Richard de Regt: 'We hebben één gezamenlijk doel: klanttevredenheid. De medewerkers van dit team helpen klanten door het gehele proces van schadebehandeling heen en zijn voor hen een vast aanspreekpunt. Onze schadebehandelaars zijn accuraat, empathisch, flexibel en stressbestendig. Iets wat onze klanten enorm waarderen!'

Schade Varia

Jessica Mondeel: ‘Binnen team Varia werken zo’n 30 medewerkers. De schadebehandelaars, schade-experts en netwerkbeheerders staan dagelijks klaar om klanten zo goed mogelijk te helpen. Ze wikkelen schadeclaims af op de woonhuis- en inboedelverzekering, de aansprakelijkheidsverzekering voor particulieren en de fiets- en kostbaarhedenverzekering. Het verantwoordelijkheidsgevoel in dit team ligt hoog. Het écht kunnen helpen van de klant is iets waar we elke dag weer samen naar streven.’ 

Personenschade

Peter Balkenende: 'De 30 medewerkers van team Personenschade behandelen letsel- of overlijdensschades door ongevallen. We doen er alles aan om slachtoffers van een schadeongeval zo goed mogelijk bij te staan. Dit vraagt om deskundigheid, een luisterend oor en samenwerking. Ook is heldere communicatie tussen de personenschadebehandelaars en de personenschade-experts van dit team een must.' Jochem Docter: 'We denken graag in oplossingen en wisselen onderling kennis en ervaring uit. We werken ook veel samen met deskundigen buiten ZLM.' 
 

Empathie

Wat alle teams binnen de afdeling Schade met elkaar gemeen hebben? Het empathisch vermogen om de klant zo goed mogelijk te helpen. Zij maken echt het verschil door de klant te ontzorgen: dát is wat het werk zo dankbaar maakt. Ook het helpen van elkaar en intensief samenwerken om doelen te bereiken is iets waar we met zijn allen naar streven. 

“We doen het samen allemaal voor één duidelijk doel: tevreden klanten. Onze afdeling staat dagelijks klaar om klanten van ZLM zo goed mogelijk te helpen.”
Richard
, teamleider Mobiliteit

Wij zijn ZLM.

Benieuwd wie ZLM is? Wij stellen ons graag aan je voor!

Collega schade

Een cultuur waarin we oog hebben voor elkaar

Ontdek jouw werk- en leefomgeving bij ZLM.

collega's lunchen

De voordelen van werken bij ZLM

Daarom kies je voor ZLM!

Collega's A&A

In welk team pas jij?

Maak kennis met onze teams.